Wednesday, March 31, 2010

CLOTH DIAPERS - Lampin Moden [ PART 1 ]

Salam smua.. arini rasa terpanggil pulak nk bercerita pasal CD Zara.. Ada satu hari ni, kodek2 internet.. jumpa la sorang kakak yg jual CD ni.. sgt peramah orgnya.. dan sgt baik hati.. (ni bukan puji ada makna k.. apa yg betul kita ckp betul kann..). Seblum jumpa akak ni.. punya la juling bijik mata aku mncari CD yg harganya paling mampu milik.. 


YES.. smestinya.. akak ni la yg baik hati itu.. harganya bagus.. tak cekik darah (harga2 yg org lain jual sgt la sy tidak mampu.. opppsss sori, larikkkk). Aku pun beli la 10 keping skali.. (serious.. tegar je beli tanpa menerai dulu pd muntut zara, skali pk.. uishhh, kalau tak serasi, gler byk duit yg di bazirkan..) Segala transaksi berjaya di lakukan dan inilah pembelian pertama aku di internet (biasanya kalau beli pun.. mesti & pasti C.O.D, takut weiii.. kang duit abish.. barang takdak). 

So, ini lah parcelnya.. sgt comel sbb di bungkus dlm kotak limau. Aduihh.. tau la raya cina. abis sy kna kutuk kat member opis.. hahahhaaa

Cantik tak?? hati berbunga2 dapat CD ni tau.. warna ni warna2 yg baru dan juga di datangkan dgn jenis velcro.. so sweet kaler dia..

Satu je yg tak best velcro ni, bila pakai lama2.. tempat velcro tu tak nampak mcm baru2 beli dulu. (tak payah tunggu 2 tahun.. 2 bulan pun da nampak mcm beli thn lepas.. hahahaha)

Ni pulak jenis button - All in one (AIO). Saja nk try sumer.. baru puas ati ye dakk.. Pd pendapat ikhlas aku, AIO ni kurang sesuai ngn zara sbb zara ni heavy wetter.. tp AIO ni ada peminatnya tersendiri.. apa2 pun kaler dia best.. i likeeee!

Ni plak jenis pocket button. Aku mmg sgt2 suka kaler terang.. tp sebenarnya bila smpai kat pemilihan CD ni, ibu2 sila pastikan memilih warna pastel k.. sbb nampak baby mcm garang je... hahahaa. ye ke? ntah, tu pd mata aku la.. mungkin sbb zara ni gurl kot.. ntah la..

Apa2 pun.. aku suka sgt pocket button ni sbb CD akan klihatan sentiasa baru.. lagipun jenis ni adalah jenis CD yg pertama dicipta. I vote for tis (ni jugak advise kak pjah kita) Thanksss..

Tgk la apa ank dara ni buat kat umah.. tolong masukkan CD tu kot.. hahhahah.. habis sepah dia buat

No comments:

Post a Comment