Monday, March 1, 2010

TERKEJUT SANGAT3X.. !!

Aku biasanya bukak blog aku sendiri dgn search kat google.. Tup2.. terkejut beruk aku.. laa.. rupa2nya ada jugak nama baby org lain sama ngan baby aku.. ingat kan adik sorang je.. tp baby tu nama 'ayra zaara'.. hehe, baru nk ckp dlm hati yg nama adik ni special dari org lain.. ingatkan 1 dlm sribu.. rupanya 2 dlm sribu.. ghee~

Pastu lagi terkejut tahap gaban.. rasa mcm ajaib la kan kalau dalam malaysia ni ada org nama azrul kawin ngn isteri nama azura selain kami.... hahahaha.. telahan ku silap sekali.. ada je aku search arini.. wah2.. ini satu kebetulan yg luar biasa.. dok kata la dlm hati.. hanya azrulku yg mengahwini azura.. wakakkaakaka.. ada je org lain ponnn.. ghee~ ghee~

gler tak unik da kami bertiga ni... :(

No comments:

Post a Comment