Monday, May 31, 2010

Al-fatihah

Salam smua.. lamanya aku tak up-date blog.. da brsawang nih.. hehhe
ooohh.. berbalik kpd tajuk entry.. Kami skeluarga nk ucapkan takziah kpd baby sitter yg jaga zara atas kpulangan bapanya ke rahmatullah.. Innalillahiwainna ilahirojiun.. 

Aku dpt tahu pg ni sbb da 3 hari aku abes batt n tak charge2. Balik Kl dr perlis n kedah pun still lupa.. sampai la suami Mama yah dtg n ckp berita sedey tu pg td. Aku n hubby apalagi, sedey dgn berita tu n juga kalut tahap cipan.. maunya.. kul 8pg masa aku tahu tu, jam tu la nk g opis.. Pastu kami wat quick decision, hubby kata nk bawak zara g UIA. So aku g keje cam biasa, hubby anta sampai opis. Pastu tgh hari tu rasa cam tak sedap hati sbb zara refuse minum from bottle. Dgn pantasnya aku EL petang ni. 

Dok umah.. BF zara until dia tdo.. bwk balik buah pelam byk gler.. beshh ooo.. thanks chu! Jap g nk basuh kain n kemas umah yg mcm tongkang ni..
Lagi 13 hari zara da 11 bulan.. sofaz la masa berlalu.. zara da pandai bertatih since umurnya 10 bulan 1 hari (14.05.10) n waktu ni jugalah, dia da pandai pangjat tangga sampai atas.. kus smangat.. bhaya betul..

30.05.10 - Zara da pandai babai org.. gmbira betul. 2-3 hari ni, development skill dia semakin baik. 
28.05.10 - Praktis tatih kt umah pak andak. Paling byk adalah 17 step.. suker sgt :)

K la.. zara da tdo.. nk g sambung jd bibik jap.. hehhe

No comments:

Post a Comment