Thursday, June 3, 2010

Stalker

Wah.. nampak curious je tajuk ni.. sapa stalker sapa nih.. hahaaha

Akhirnya aku jumpa jugak blog mommy isyraf ni.. dlm minggu lepas kot.. hehe tp aku senyap2 tak bagitau dia.. kekonon nk myorok + mrajuk sbb sampai hati dia tak bgtau blog dia kat aku.. apa punya member daaa.. punya la afford aku cari blog dia (kot2 ada).. yes.. tepat skali.. taip nama penuh isyraf.. trus kuar gambar budak comel tu.. (kalau tak comel takkan kuar maj. Mami Baby keluaran Jan dan Jun kan.. cayalahhhhhhhh). Anak laki aku ni menang praduan dlm maj tu.. U deserve it babehhh.. wink wink

Tapiiiiiiiiiii....... Ohhh.. tak aci la mcm ni.. dia je yg tahu update kita.. kita tak tahu apa2 pasal dia.. jom kita sama2 stalker okeyy.. haahahhaa..

Syian mommy isyraf g tgk shrek skeluarga tanpa di temani kawan2 yg tak sporting mcm aku.. hhaha, aku ok je.. mr hubby yg takmo.. :( Aku ingat nak ajak mommy ielya n mama iu nk g tgk muvie PoP.. harap2 best la.. tp entah bila..

Ok la.. aku nk baca belog dia plak pas ni.. belum katam lagi nih (tp maha bz la sbenarnya kan.. ) Ielya oh ielya, aku sudah tahu rahsia mu.. kuikuikui.. Nak lobster 1.. wah.. enaknyaa.. nyum2

(ENTRY INI DI TUJUKAN KHAS BUAT KAWAN YG SOROK2 BELOG DIA) heheheh..  

No comments:

Post a Comment